Rodzaje Marketingu Internetowego

E-mail marketing

Jednym z pierwszych rodzaj贸w marketingu internetowe by艂, a w艂a艣ciwie nadal jest e-mail marketing. Taka forma promocji i reklamy wykorzystuje poczt臋 elektroniczn膮 i przyjmuje r贸偶n膮 form臋. Do dyspozycji mamy newslettery, dzienniki elektroniczne czy te偶 reklamy w wiadomo艣ciach e-mail. Ta forma marketingu internetowe stosowana jest najcz臋艣ciej w celach informacyjnych i promocyjno-sprzeda偶owych. Daje nam ona mo偶liwo艣膰 personalizacji komunikat贸w, podzia艂u klient贸w na kilka grup, co wi膮偶臋 si臋 z wys艂aniem wiadomo艣ci z precyzyjnie dobran膮 tre艣ci膮. Do zalet e-mail marketingu zaliczy膰 trzeba ma艂e koszty, szybko艣膰 przekazu jak i mo偶liwo艣膰 mierzenia jej skuteczno艣ci na podstawie ilo艣ci wys艂anych i odczytanych wiadomo艣ci.

Content marketing

Na wielu forach i stronach internetowych znajdziemy okre艣lenie Content is a King i s艂usznie. Content Marketing to tre艣ci na na naszej witrynie czy profilu spo艂eczno艣ciowym. Tworzenie warto艣ciowych tekst贸w jest niezwykle istotne przy pozycjonowaniu i jednocze艣nie pomaga w budowie pozytywnego wizerunku naszej firmy. Celem tego typu dzia艂a艅 jest pozyskiwanie klient贸w za pomoc膮 tre艣ci publikowanej czy to na naszym blogu czy te偶 opisu produkt贸w czy us艂ug. Do najpopularniejszych form content marketingu zaliczy膰 mo偶emy m.in. poradniki, artyku艂y sponsorowane, e-booki czy webinary.

Jest to forma marketingu internetowego zwi膮zana bezpo艣rednio z Google, innymi s艂owy wykupujemy reklamy na wybrane przez siebie frazy w wyszukiwarce Google. Dzi臋ki temu pod wybrane wcze艣niej s艂owa kluczowe nasza firma pojawi si臋 w wynikach wyszukiwania oznaczonych jako reklama internetowa. Sami ustalamy ile chcemy poznaczy膰 funduszy na nasz膮 reklam膮, a op艂ata pobierana jest za klikni臋cie w ni膮. Nasza reklama pojawia膰 si臋 b臋dzie zar贸wno w wyszukiwarce jak i sieci reklamowej Google.

udost臋pnij ten wpis

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Przewi艅 do g贸ry