Archiwa kategorii: pozycjonowanie seo

Landing Page – Co to jest i jak moż pomóc Twojej Firmie poradniki Landing Page to strona docelowa mająca na celu pozyskiwanie klientów i większą ilość zapytań ofertowych. Strony takie są uważane za podstawowy element kampanii marketingowych. Kampanie marketingowe mają na celu budowanie marki, wzrost sprzedaży itp. Strony lądowania jak…

Czytaj dalej

Google Discover poradniki Google Discover to ta lista artykułów i ciekawych informacji, która pojawia Ci się w aplikacji pod polem do pisania szukanej frazy. Pojawiają się tam rzeczy związane z hobby, pracą czy wcześniej wyszukiwanymi frazami. Warto zwrócić uwagę, że wcześniej wyżej wspomniana funkcjonalność nazywała się Google Feed. Co zrobić…

Czytaj dalej

Wytyczne UX zasady tworzenia skutecznych stron internetowych poradniki Dbanie o UX czyli User Experience to w obecnych czasach obowiązek, każdego właściciela strony czy sklepu internetowego. Co zrobić aby nasza witryna była przyjazna użytkownikowi. Wystarczy trzyma się kilku zasad niby nic ale jednak coś. Dostępność Optymalna szybkość ładowania się strony zarówno…

Czytaj dalej

Pozycjonowanie lokalne poradniki pozycjonowanie stron internetowych seo Geolokalizacja: Polega ona na lokalizacji miejsca użytkownika, w jakim się znajduje i na tej podstawie wyświetla mu wyniki wyszukiwania. Na przykład potencjalny klient znajduje się w Łomży, Białymstoku czy Olsztynie: po wpisaniu frazy w wyszukiwarkę “tworzenie stron www”, powinien otrzymać listę z najwyżej…

Czytaj dalej

Co to jest WooCommerce i jak może Ci w osiągnięciu sukcesu poradniki WooCommerce to nic innego jak wtyczka, która została stworzona do WordPress. Dzięki niej strona internetowa zostaje przekształcona w sklep online. Jedyne co trzeba zrobić to pobrać ja zainstalować i uzupełnić dane. Wtyczka dostępna jest w polskiej wersji językowej,…

Czytaj dalej

rdPress 5.5 generuje już sam sitemapę poradniki Sitemapa, zwana inaczej mapą strony, to lista odnośników do stron, z których jest zbudowana nasza witryna. Mapa strony ma za zadanie przyspieszać indeksację witryny, a wgrywając ją do Google Search Console, dajemy znać że najbardziej zależy nam na indeksacji stron zawartych właśnie w…

Czytaj dalej

Co to jest adres URL i jaki powinien być? poradniki Co to znaczy URL? URL (z języka angielskiego Uniform Resource Locator) to ujednolicony format adresowania zasobów, który jest stosowany w internecie i w sieciach lokalnych. Najczęściej kojarzy się go z adresami stron www – po wpisaniu adresu pokazuje użytkownikowi zasób,…

Czytaj dalej

PageRank co to jest i jak działa poradniki Wskaźnik PageRank to jeden z ponad 200 czynników rankingowych Google, który swojego czasu odgrywał kluczową rolę w pozycjonowaniu stron i co za tym idzie decydował o ich pozycji w wynikach wyszukiwania. Bazował on na linkach tzn. im więcej linków prowadziło do danej…

Czytaj dalej

Nowy czynnik rankingowy Google – Core Web Vitals poradniki Google ogłosiło, że w 2021 roku planuje wprowadzenie aktualizacji nazywanej “Google Page Experience”, na postawie której a dokładniej wprowadzonych w niej czynników rankingowych będzie oceniać jak odbierana jest nasza strona internetowa przez użytkowników. Warto mieć na uwadze to, że Google, w…

Czytaj dalej

Czym jest i dlaczego rośnie współczynnik odrzuceń poradniki Co to jest współczynnik odrzuceń (bounce rate) ? Na początek trochę teorii. Współczynnik odrzuceń jest to wskaźnik, który informuje nas o tym, jak wielu użytkowników opuściło naszą stronę internetową i zakończyło sesję bez wywołania kolejnego żądania do serwera czyli innymi słowy nie…

Czytaj dalej

10/33