Ka偶da firma potrzebuje klient贸w by m贸c istnie膰 i jest to jednocze艣nie jedno z najwa偶niejszych zda艅 kt贸re nale偶y sobie postawi膰. Statystyki pokazuj膮, 偶e ruch na stronie internetowej jak i sprzeda偶 online pochodzi w g艂贸wnej mierze z wyszukiwarek. Nie ulega w膮tpliwo艣ci, 偶e najwa偶niejsz膮 jest tu Google, kt贸re generuje ponad 90% ruchu, ale istniej tak偶e Bing, Yahoo czy Yandex.

Algorytmy Google oceniaj膮c witryn臋 internetow膮, pod uwag臋 bior膮 ponad 200 niezale偶nych czynnik贸w, a przynajmniej tak twierdzi Google.

Co wp艂ywa na pozycj臋 strony www :

  • Content 鈥 s膮 to wszystkie czynniki powi膮zane z tre艣ciami znajduj膮cymi si臋 na stronie i poza ni膮; temat tre艣ci pod SEO jest niezwykle wa偶ny i rozbudowany, warto wi臋c po艣wi臋ci膰 mu wi臋cej czasu i uwagi, a tak偶e podej艣膰 do niego profesjonalnie; dobry content marketing u艂atwia dotarcie do potencjalnego klienta a od strony SEO mo偶na zbudowa膰 np. Direct Answer Boxy
  • Architecture 鈥 s膮 to czynniki zwi膮zane ze struktur膮 serwisu roz艂o偶eniem tre艣ci i relacjami poszczeg贸lnych element贸w serwisu
  • HTML 鈥 w sk艂ad tej grupy wchodz膮 czynniki zwi膮zane ze struktur膮 i zawarto艣ci膮 generowanych Tre艣ci HTML
  • Trust 鈥 do tej grupy zalicza si臋 elementy SEO powi膮zane z ocen膮 zaufania i autorytetem witryny internetowej 鈥 i nie pisze tutaj o TR/CF/DR ale po prostu o zbudowaniu relacji i zaufania do serwisu
  • Links 鈥 linki to kluczowy parametr SEO off-page; znacz膮co wp艂ywaj膮 one na widoczno艣膰 stron; algorytmy Google oceniaj膮 struktur臋 profilu linkowania, moc link贸w, ich warto艣膰 itp.
  • Personal 鈥 personalizacja strony internetowej oraz jej poziom wp艂ywaj膮 na zaufanie,
  • Social 鈥 w tej grupie znajduj膮 si臋 wszystkie czynniki, kt贸re s膮 zwi膮zane z wp艂ywem Social Media; sygna艂y Social Media warto wykorzystywa膰 do SEO;

Najwa偶niejsze parametry SEO :

  • odpowiedni wyb贸r i umieszczenie s艂贸w kluczowych w strategicznych miejscach strony,
  • jako艣膰, oryginalno艣膰 i obj臋to艣膰 tre艣ci,
  • szybko艣膰 艂adowania strony,
  • linki wewn臋trzne i oparta o nie architektura strony,
  • linki zewn臋trzne do i z wysokiej jako艣ci stron tematycznych,
  • autorytet tematyczny witryny,
  • d艂ugo艣膰 i budowa adres贸w URL,
  • wiek i autorytet domeny,
  • stosowanie nag艂贸wk贸w H1, H2 i H3,
  • optymalna cz臋stotliwo艣膰 u偶ywania s艂贸w kluczowych,
  • zoptymalizowane elementy grafiki i film贸w,
  • stosowanie odpowiedniego i ujednoliconego protoko艂u (HTTP lub HTTPS),
  • w艂a艣ciwa indeksacja strony,
  • powi膮zanie strony z mediami spo艂eczno艣ciowymi,
  • responsywno艣膰, czyli dost臋pno艣膰 strony dla urz膮dze艅 mobilnych,
  • wygoda i u偶yteczno艣膰 witryny od strony u偶ytkownika (UX 鈥 User Experience),
  • sp贸jno艣膰 danych teleadresowych 鈥 NAP,
  • zweryfikowany profil w us艂udze Google Moja Firma.

udost臋pnij ten wpis

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Przewi艅 do g贸ry