Atrybut dofollow
Linki posiadaj膮ce atrybut dofollow zwi臋kszaj膮 wa偶no艣膰 / warto艣膰 strony do kt贸rej prowadz膮. Im wi臋cej link贸w tego typu posiada dana strona tym wy偶sza jest w pozycja Google ze wzgl臋du na bardziej warto艣ci膮 tre艣膰 skoro kto艣 j膮 poleca w艂a艣nie dzi臋ki dofollow.
Jest to atrybut domy艣lny wi臋c nie trzeba go specjalnie dodawa膰 w kodzie linku ale je偶eli ju偶 to wystarczy jedynie

Atrybut nofollow
U偶ywaj膮c nofollow informujesz Google, aby nie bra艂o pod uwag臋 tego linku przy ocenie strony przez algorytmy wyszukania. Wstawienie go wygl膮da analogicznie jak w powy偶szym przyk艂adzie

Nowe atrybuty link贸w

rel=鈥漵ponsored鈥 jak mo偶na si臋 domy艣le膰 odnosi si臋 do tre艣ci sponsorowanych czyli reklam czy materia艂贸w obj臋tych umow膮 barterow膮

rel=鈥漸gc鈥 鈥 dotyczy tre艣ci stworzonych przez u偶ytkownik贸w (user-generated content) tj. komentarze czy posty na forum

Znaczenie zmieni艂 troch臋 wspominany wcze艣niej atrybut rel=鈥漬ofollow鈥. Stosowany jest w sytuacji gdy nie mo偶na zastosowa膰 powy偶szych atrybut贸w i nadal nie chcemy by by艂 sprawdzany przez roboty.

udost臋pnij ten wpis

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Przewi艅 do g贸ry