poradniki
SERP i wyniki wyszukiwania

SERP to skr贸t od Search Engine Results Page, czyli t艂umacz膮c na nasze strona przedstawiaj膮ca wyniki wyszukiwania. Im wy偶ej dana strona wy艣wietla si臋 w rankingu, tym wed艂ug Google jest warto艣ciowsza i lepiej dopasana do naszego zapytania w Google.
SERP sk艂ada si臋 z :
- liczby wynik贸w, kt贸re wyszukiwarka dopasowa艂a do naszego zapytania
- dziesi臋ciu wynik贸w organicznych najlepiej odpowiadj膮cych na zapytanie
- wynik贸w podobnych czyli propozycji nowych zapyta艅 sugerowanych przez wyszukiwark臋
Czym s膮 wyniki wyszukiwania
Wynik wyszukiwania to pojedynczy element w Serp-ie dotyczy to zar贸wno wynik贸w organicznych jak i p艂atnych. Sk艂ada si臋 on z :
- adresu URL
- tytu艂 w wynikach organicznych, a w wynikach p艂atnych jest to nag艂贸wek
- tekst i tu r贸wnie偶 istnieje pewna zale偶no艣膰 a mianowicie w przypadku wynik贸w organicznych jest to meta-description a w wynikach p艂atnych tre艣膰 reklamowa ustawiona przez reklamodawc臋
Czasami nasze wyniki wyszukiwania mog膮 by膰 wzbogacone o dodatkowe elementy tzw rich snippets dotyczy to jedynie wynik贸w organicznych. Je偶eli chodzi za艣 o p艂atne wyniki wyszukiwania pojawi膮 si臋 nam rozszerzenia reklam.