Landing Page – Co to jest i jak moż pomóc Twojej Firmie
Landing Page – Co to jest i jak moż pomóc Twojej Firmie poradniki Landing Page to strona docelowa mająca na celu pozyskiwanie klientów i większą ilość zapytań ofertowych. Strony takie są uważane za podstawowy element kampanii marketingowych. Kampanie marketingowe mają na celu budowanie marki, wzrost sprzedaży itp. Strony lądowania jak…
Twoja strona w Google Discovery
Google Discover poradniki Google Discover to ta lista artykułów i ciekawych informacji, która pojawia Ci się w aplikacji pod polem do pisania szukanej frazy. Pojawiają się tam rzeczy związane z hobby, pracą czy wcześniej wyszukiwanymi frazami. Warto zwrócić uwagę, że wcześniej wyżej wspomniana funkcjonalność nazywała się Google Feed. Co zrobić…
Wytyczne UX – zasady tworzenia skutecznych stron internetowych
Wytyczne UX zasady tworzenia skutecznych stron internetowych poradniki Dbanie o UX czyli User Experience to w obecnych czasach obowiązek, każdego właściciela strony czy sklepu internetowego. Co zrobić aby nasza witryna była przyjazna użytkownikowi. Wystarczy trzyma się kilku zasad niby nic ale jednak coś. Dostępność Optymalna szybkość ładowania się strony zarówno…
Co to jest WooCommerce
Co to jest WooCommerce i jak może Ci w osiągnięciu sukcesu poradniki WooCommerce to nic innego jak wtyczka, która została stworzona do WordPress. Dzięki niej strona internetowa zostaje przekształcona w sklep online. Jedyne co trzeba zrobić to pobrać ja zainstalować i uzupełnić dane. Wtyczka dostępna jest w polskiej wersji językowej,…
WordPress 5.5 generuje już sam sitemapę
rdPress 5.5 generuje już sam sitemapę poradniki Sitemapa, zwana inaczej mapą strony, to lista odnośników do stron, z których jest zbudowana nasza witryna. Mapa strony ma za zadanie przyspieszać indeksację witryny, a wgrywając ją do Google Search Console, dajemy znać że najbardziej zależy nam na indeksacji stron zawartych właśnie w…
Co to jest adres URL i jaki powinien być?
Co to jest adres URL i jaki powinien być? poradniki Co to znaczy URL? URL (z języka angielskiego Uniform Resource Locator) to ujednolicony format adresowania zasobów, który jest stosowany w internecie i w sieciach lokalnych. Najczęściej kojarzy się go z adresami stron www – po wpisaniu adresu pokazuje użytkownikowi zasób,…
PageRank co to jest i jak działa
PageRank co to jest i jak działa poradniki Wskaźnik PageRank to jeden z ponad 200 czynników rankingowych Google, który swojego czasu odgrywał kluczową rolę w pozycjonowaniu stron i co za tym idzie decydował o ich pozycji w wynikach wyszukiwania. Bazował on na linkach tzn. im więcej linków prowadziło do danej…
Tanie strony internetowe
Tanie Strony Internetowe poradniki Jako właściciel firmy na pewno chcesz, by Twój biznes dobrze prosperował i ciągle się rozwijał. Aby tak się stało musisz docierać do nowych potencjalnych klientów. Kluczową rolę odgrywają tu właśnie strony internetowe. Strony internetowe muszą być atrakcyjne wizualnie, ale niezwykle ważna jest też by była prosta…
Nowy czynnik rankingowy Google – Core Web Vitals
Nowy czynnik rankingowy Google – Core Web Vitals poradniki Google ogłosiło, że w 2021 roku planuje wprowadzenie aktualizacji nazywanej “Google Page Experience”, na postawie której a dokładniej wprowadzonych w niej czynników rankingowych będzie oceniać jak odbierana jest nasza strona internetowa przez użytkowników. Warto mieć na uwadze to, że Google, w…
SERP i wyniki wyszukiwania
SERP i wyniki wyszukiwania poradniki SERP to skrót od Search Engine Results Page, czyli tłumacząc na nasze strona przedstawiająca wyniki wyszukiwania. Im wyżej dana strona wyświetla się w rankingu, tym według Google jest wartościowsza i lepiej dopasana do naszego zapytania w Google. SERP składa się z : liczby wyników, które…