poradniki
Co to jest Social Media Marketing
Social media marketing to nic innego jak grupa działań marketingowych , mających na celu generowanie ruchu na stronie internetowej z wykorzystaniem szeroko pojętych mediów społecznościowych m.in. Facebook, Twitter, Instagram a także Twitter czy Linkedin.
Prowadzone kampanie w mediach mają za zadanie ściągnąć użytkowników na naszą stronę firmową , podstrony z produktami bądź prowadzonego bloga.
Marketing w mediach społecznościowych
to doskonała forma interakcji z klientem i budowania grupy odbiorców własnej marki.
Social media marketing opiera się głównie na dobrze przygotowanej strategii. Posty potrafią wygenerować naprawdę spory ruch do naszej witryny. Sam jego zamieszczenie jednak nie wystarczy i profil musi być aktualizowany jak i często sprawdzany. Niezwykle ważna jest interakcja z klientem śledzenie komentarzy i odpowiadanie na nie , tak aby widać było że nasz profil żyje.
Kolejną bardzo istotną kwestią jest wybór odpowiedniego portalu społecznościowego. Musimy zastanowić się i określić naszą grupę docelową. W zależności od rodzaju prowadzonego biznesu lepszym wyborem może okazać się Linkedin niż przykładowo Insagram.