poradniki
Optymalizacja meta danych - Znacznik Title
Title to tytuł strony internetowej, który jest wykorzystywany przez algorytmy wyszukiwarki, ale również przydatny dla użytkowników. Zawiera on informacje o czym jest dana strona i znajduję się pomiędzy znacznikami
Jak zoptymalizować title ?
- Tworząc title, myślmy przede wszystkim o użytkownikach, ale warto także umieść w title frazę kluczową, im bliżej początku tym lepiej.
- Stwórz tytuł, który będzie krótki i chwytliwy – powinien obejmować maksymalnie ok. 60-70 znaków ze spacjami (max. 600 pikseli). Powyżej tego zakresu Google skróci go i wstawi na końcu wielokropek.
- Unikalny tytuł dla każdej podstrony.
- Umieść w title nazwę swojej firmy.
- Zamiast myślników używaj separatorów |. Zajmują mniej miejsca w tytule i zajmują mniej pikseli.
- W tytule warto użyć kilku słów kluczowych ale nie możemy z nimi przesadzać. Tytuł musi wyglądać naturalnie.
- Kanibalizacja słów kluczowych – każda podstrona powinna być zoptymalizowana na inne słowa kluczowe.
- Staraj się używać słów przyciągających uwagę użytkownika np. gratis, promocja.