poradniki

Optymalizacja meta danych - Znacznik Title

wpis_header_img

Title to tytuł strony internetowej, który jest wykorzystywany przez algorytmy wyszukiwarki, ale również przydatny dla użytkowników. Zawiera on informacje o czym jest dana strona i znajduję się pomiędzy znacznikami

 

Jak zoptymalizować title ?

  • Tworząc title, myślmy przede wszystkim o użytkownikach, ale warto także umieść w title frazę kluczową, im bliżej początku tym lepiej.
  • Stwórz tytuł, który będzie krótki i chwytliwy – powinien obejmować maksymalnie ok. 60-70 znaków ze spacjami (max. 600 pikseli). Powyżej tego zakresu Google skróci go i wstawi na końcu wielokropek.
  • Unikalny tytuł dla każdej podstrony.
  • Umieść w title nazwę swojej firmy.
  • Zamiast myślników używaj separatorów |. Zajmują mniej miejsca w tytule i zajmują mniej pikseli.
  • W tytule warto użyć kilku słów kluczowych ale nie możemy z nimi przesadzać. Tytuł musi wyglądać naturalnie.
  • Kanibalizacja słów kluczowych – każda podstrona powinna być zoptymalizowana na inne słowa kluczowe.
  • Staraj się używać słów przyciągających uwagę użytkownika np. gratis, promocja.
Scroll to Top