Jak dobierać słowa kluczowe

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

Słowa kluczowe (ang. keywords) to nie tylko pojedyńcze słowa, ale również grupy wyrazów tworzące frazy, które wpisujemy szukając określonych informacji w przeglądarkach internetowych.

Słowa kluczowe są bardzo ważne pod kątem pozycjonowanie strony internetowej, ponieważ odnoszą się bezpośrednio do haseł jakie wpisywane są w wyszukiwarki. Podstawę pozycjonowanie stanowi odpowiedni dobór słów kluczowych w treściach na naszej witrynie. Nazleży pamiętać aby słowa kluczowe umieszczać odpowienio w nagłówkach h1-h6, ale również wykorzystać je w znaczniku TITLE i Meta Description.
Wszelkie działania SEO polegają na na uzyskaniu przez naszą stronę internetową możliwie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce internetowej Google czy Bing właśnie na konkretne frazy.

Słowa kluczowe możemy podzielić na dwie kategorie :

  • ogólne słowa kluczowe – słowa kluczowe składają się zazwyczaj z 1-2 wyrazów. Korzystają z nich osoby szukające zainteresowane produktowymi czy usługami ale bez konkretnych preferencji np. wyceczka, lekarz.
  • słowa kluczowe long-tail ( tzw. długi ogon) – są to frazy składające się z więcej niż dwóch wyrazów. Tak wpisywane słowa kluczowe charakturyzują się tym, że użytkownik dokładnie wie czego poszukuje np. lekarz medycyny pracy.

udostępnij ten wpis

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Przewiń do góry