poradniki
Helpdesk IT

Helpdesk IT to pierwsza pomoc dla u偶ytkownik贸w ko艅cowych oprogramowania, sprz臋tu czy us艂ugi IT.
Help Desk to nic innego jak efektywne wsparcie informatyczne, czyli szybka reakcja na r贸偶nego rodzaju incydenty. Korzystanie z us艂ugi Help Desk zapewni Twojej firmie szybkie i skuteczne dzia艂ania prowadz膮ce do rozwi膮zania danego problemu. Polega na wsparciu firmy tam, gdzie niespodziewanie wyst膮pi艂a awaria lub inny problem, kt贸ry uniemo偶liwia normaln膮 prac臋. Help Desk to szybka odpowied藕 na codzienne problemy pracownik贸w. Us艂uga ta obejmuje zmniejszenie do minimum przestoj贸w, kt贸re maj膮 zwi膮zek z awariami oprogramowania czy sprz臋tu. Helpdesk obejmuje r贸wnie偶, dbanie o stan sprz臋tu komputerowego, aktualizacj臋 program贸w oraz urz膮dze艅 w celu zapewnienia najwy偶szego poziomu bezpiecze艅stwa pracy. Help Desk to utrzymanie obecnych w firmie procedur IT, w tym odpowiednie przygotowanie stanowisk pracy, gwarantuj膮ce bezpiecze艅stwo i komfort pracownik贸w
Helpdesk IT
To us艂uga, kt贸ra pomaga firm膮 si臋 rozwija膰 oraz nie traci膰 zasob贸w w艂asnych na czasoch艂onne problemy informatyczne.
聽
聽
HelpDesk a ServiceDesk jako outsourcing IT
Nazwy HelpDesk i ServiceDesk stosowane s膮 czasem wymiennie, aczkolwiek w istocie ServiceDesk jest poj臋ciem szerszym ni偶 HelpDesk. HelpDesk s艂u偶y szybkiej reakcji na nieskomplikowane incydenty dzi臋ki gotowym odpowiedziom / rozwi膮zaniom na najcz臋艣ciej pojawiaj膮ce si臋 problemy.
Servicedesk obejmuje swoim dzia艂aniem zakres szerszy ni偶 helpdesk. Zajmuje si臋 nie tylko kwestiami technicznymi, ale i metodologi膮 administrowania us艂ugami